.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

.



:: موضوعات مرتبط: لباس پسرانه , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 5 دی 1398
.

آستین حلقه ای و شلوارک پسرانه

تیشرت شلوارک پسرانه

تیشرت تابستانه پسرانه+شلوارک

تیپ مجلسی پسرانه (بچه گانه )

تاب شلوارک پسرانه

ست لاکچری پسرانه طرح شب

مو فرفری شیرین با تیپ مجلسی

کوچولوی خوش پوش



:: موضوعات مرتبط: لباس پسرانه , لباس بچه گانه , ,
:: برچسب‌ها: لباس , پسرانه , تیشرت ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 19 تير 1398
.
خوشتیپ بودن کودک ، پسربچه خوشتیپ
خوشتیپ بودن کودک امروزه برای والدین به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است و دوست دارند با تیپ کودک شان همه را به وجد بیاورند، خوشتیپ بودن کودکان قوانین خاص خودش را دارد.

نکاتی برای خوشتیپ بودن کودک

شاید شما هم جزو والدینی باشید که دوست دارید کودک تان همیشه و همه جا خوشتیپ و منحصر به فرد باشد، خوشتیپ شدن کودکان شاید ساده به نظر برسد اما نیازمند رعایت نکات خاصی است. انتخاب سبک لباس پوشیدن، ترکیب رنگ لباس ها و سایز لباس جزو نکات مهمی است که باید به آن ها دقت کنید.خوشتیپ بودن کودک

دلوین کوچولو اینستاگرام

نکاتی برای خوشتیپ بودن کودک

از یک سنی به بعد باید کودک را با مد آشنا کنید، از ست کردن و ترکیب کردن رنگ لباس برایش توضیح دهید. سبک لباس پوشیدن و قوانین ست کردن لباس جزو نکاتی هستند که از سن کم باید به کودک تان آموزش دهید.

پسربچه خوشتیپ

پسربچه خوشتیپ مدلینگ

برای انتخاب رنگ لباس باید رنگ پوست کودک را در نظر بگیرید تا بتوانید کشف کنید که چه رنگ هایی برای رنگ پوست فرزندتان مناسب است. در ست کردن رنگ لباس خیلی باید دقت کنید و بدانید هر لباسی را نمیتوانید با هر رنگ لباسی که دوست دارید ست کنید.

کودک خوشتیپ

قوانین خوشتیپی کودکان

گاهی بگذارید کودک خودش مدل لباس اش را انتخاب کند اگر مناسب سن و آب و هوا بود اجازه دهید همان لباسی که خودش انتخاب کرده است را بپوشد، این کار به او اعتماد به نفس میدهد. مجله های طراحی لباس را با فرزندتان تناشا کنید و ببینید کدام سبک لباس ها بیشتر توجه اش را جلب میکند، به سلیقه او احترام بگذارید و مدل لباس هایی که دوست دارد را برای بخرید.

خوشتیپی بچه ها

مد روز را هم در نظر بگیرید زیرا یکی از نکاتی که در خوشتیپ شدن بسیا تاثیر گذار است همین مد روز است، لباس های مد روز خواسته یا ناخواسته باعث خوشتیپ شدن میشوند پس فرزندتان را از مد روز باخبر کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: لباس پسرانه , لباس بچه گانه , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای خوشتیپی بچه ها ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 2820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 4 تير 1398
.

5 ست کت و شلوار ضروری آقایان

انتخاب لباس برای همه افراد اهمیت زیادی دارد زیرا نوع انتخاب لباس،نشان دهنده اعتماد بنفس ، شخصیت، کمال و هنر فرد است. انتخاب لباس برای آقایان نیز اهمیت فراوان دارد . یکی از لباس هایی که جزء ضروری و واجب کمد لباسی یک جنتلمن امروزی است کت و شلوارمی باشد .ست کت و شلوار

ست کت و شلوار

آقایان خوش پوش شخصیتی جذاب و بیاد ماندنی دارند و همیشه توجه اطرافیان را به خود جلب می کنند . این نوع آقایان در هر مکانی یک رنگ کت و شلوار نمی پوشند و 5 نوع ست کت و شلوار در کمدشان جای دارد. اگر می خواهید شیک و جذاب به نظر برسید لازم نیست انواع رنگ کت و شلوار را داشته باشید زیرا داشتن انواع رنگ ها برای آقایان هزینه بالایی دارد، پس اولویت ها را براساس نیاز شما در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم .

ست کت و شلوار مشکی

یکی دیگر از انواع کت و شلواری که جنتلمن های امروزی باید در کمد لباسشان داشته باشند ، کت وشلوار مشکی است . این نوع کت و شلوار پوشش مناسبی برای مجلس عروسی و یا جلسه خیلی رسمی است اما این لباس همه جا قابل پوشیدن نخواهد بود. این کت و شلوار مناسب آقایانی است که دارای رنگ پوست و یا موی تیره هستند .

ست کت و شلوار

جدیدترین ست کت و شلوار مردانه

ست کت و شلوار سورمه ایی

هر مرد خوشپوشی باید یک کت و شلوار سورمه ای در کمد لباس های خود داشته باشد زیرا این رنگ را می تواند در هر مناسبتی استفاده نماید . رسمی ترین رنگ برای کت و شلوار آبی سورمه ایی می باشد . ست کردن این رنگ کت و شلوار با رنگ های پیراهن و کروات آسان است.

کت و شلوار سرمه ای

تیپ مردانه شیک با ست کت و شلوار سرمه ای

ست کت و شلوار خاکستری

اگر جزو آقایان شیک پوشی هستید که به پوشیدن رنگ های سنگین علاقه مندید ، رنگ خاکستری تیره می تواند بهترین انتخاب برای کت و شلوار شما باشد . نکته قابل توجه ای که هنگام پوشیدن این رنگ کت و شلوار می توان در نظر گرفت این است که سن شما با پوشیدن آن ممکن است بالاتر نشان داده شود. شما می توانید این کت و شلوار را با هر ترکیب رنگ پیراهن و کرواتی ست کنید.

ست کت و شلوار طوسی

ست کت و شلوار رسمی با رنگ خاکستری تیره

ست کت و شلوار طرح دار

اگر به یک مجلس غیر رسمی و دوستانه دعوت هستید و می خواهید کمی متفاوت به نظر برسید ، پوشیدن کت و شلوارهای طرح دار انتخاب هوشمندانه ای است.

کت و شلوار طرح دار

شیک ترین ست کت و شلوار طرح دار



:: موضوعات مرتبط: لباس پسرانه , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 25 خرداد 1398
.

پشت پرده مدلینگ شدن دختر و پسرهای جوان

کم نیستند دختر و پسرهای زیبا و جوانی که این روزها با رویای مدلینگ شدن به سراغ برخی از تبلیغات و آگهی ها می روند البته بدون هیچ علم و آگاهی ، بهتر است قبل از ورود به هر عرصه هنری و شغلی از واقعیت ها و روش های صحیح آن مطلع شوند.

رشد زیر پوستی مدلینگ،از مصادیق بارز هجمه فرهنگی دشمن محسوب می شود که با واسطه یا بی واسطه و با استفاده از ابزارهای ارتباطی همچون فضای مجازی و با طرح و ارائه پیشنهادهای جذابِ آنچنانی، تلاش می کنند دختران و پسران نوجوان را در مسیری خاص از نیات شوم و نامیمونی که از پیش تعریف و طراحی شده قرار دهند.

پشت پرده حرفه مدلینگ , در کلانشهرهابا جستجو در فضای مجازی،با تبلیغات اغوا کننده ای مواجه می شویم که با وعده حقوق های آنچنانی،خواستار جذب دختران و پسرانی هستند که با پوشیدن لباس هایی آنچنانی،همچون ویترینی متحرک،محصولات خاصی را در سطح کلانشهرها تبلیغ کنند.

حقوق های میلیونی که ممکن است ذهن و اندیشه بسیاری از دختران و پسرانی که در اول راه زندگی قرار دارند را به خود مشغول سازد و جرقه های وسوسه انگیز برای تبلیغ و ترویج محصولات و تولیدات خاص را به آتشی ویرانگر بر پیکر ارزش ها و فرهنگ اصیل این مرز و بوم تبدیل سازد.

مدلینگ های ایرانی

ناهنجاری های برخی از شبکه های جذب مدلینگ های ایرانی

در پشت این تبلیغات،شکارچی هایی کمین کرده اند که در انتظار اندکی لغزش و خطا به سر می برند تا طعمه مورد علاقه خویش را در کوتاه ترین زمان ممکن صید کنند.

کم نبوده اند نوجوانان و جوانانی که در سودا و آرزوی کسب درآمد بیشتر و ساختن زندگی بهتر،آینده و سرنوشت خویش را به فرجامی تلخ و حزن انگیز سپرده اند.

مدلینگ پدیده ای نسبتا نوظهور است که اخیرا در کلانشهرهایی همچون تهران و... به فراخور موقعیت منطقه ای و شرایط حاکم بر آن،مشاهده می شود،افرادی که به عنوان واسطه،پهن کننده تور عوامل پشت پرده ای می شوند که مشخص نیست از کجا و توسط چه کسی تغذیه و پشتیبانی مالی می شوند،اما در هدف آنها هیچگونه شک و شبهه ای وجود ندارد.

مقصود اصلی از این تحرکات ترویج بی بندو باری،ایجاد تزلزل اخلاقی و همچنین برچیدن ارزش هایی است که با وجود آن، امکان بسیاری از سوء استفاده ها،دسیسه ها و نیرنگ ها سلب می شود.

کیومرث شرافتی،جامعه شناس و آسیب شناس مسائل اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت:واکاوی و تحلیلِ پدیده مدلینگ و بررسی ریشه ها و پشت پرده آن نیازمند تحقیقات و مطالعات هر چه بیشتری است که پرداختن به آن بصورت کامل در این مجال نمی گنجد.

وی افزود:با همه این اوصاف،آنچه که به عنوان یک واقعیت انکار ناپذیر مشهود و بارز است به مخاطرات و چالش هایی معطوف می شود که با شیوع هر چه بیشتر مدلینگ،می تواند ارزش ها و هنجارهای جامعه را تحت الشعاع قرار دهد.

جامعه شناس و آسیب شناس مسائل اجتماعی عنوان کرد:برخی هزینه کَردهای سرسام آوری که برای مدلینگ ها در نظر گرفته می شود موید پشت پرده های احتمالی است که با هدف جذب جوانان و نوجوانان تعریف و طراحی شده و در چنین شرایطی باید با اطلاع رسانی،آموزش و فرهنگ سازی،سطح آگاهی های جوانان ارتقا یابد تا با علم به شرایط و اشراف دقیق تر بر باید ها و نبایدهایِ پشت پردهِ چنین تحرکاتی،ضریب بروز لغزش های احتمالی درآنها به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی افزود:ساماندهی مدلینگ ایرانی و اسلامی و اعمال نظارت دقیق و اصولی بر آن،از دیگر ضروریاتی است که می تواند از زیرزمینی شدن و انحراف احتمالی آن جلوگیری کند.

شرافتی در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص علت تمایل و رغبت برخی از گروه های اجتماعی به سمت و سوی مدلینگ و تاثیرپذیری از آن عنوان کرد:عوامل بسیاری در ظهور و بروز این پدیده نقش دارند،اما در کلان موضوع باید به تغییر ذائقه اشاره کرد که متاسفانه در طول سالیان اخیر در برخی موارد از همسویی لازم با ارزش ها و هنجار های اجتماعی فاصله گرفته است.

وی در خاتمه یادآور شد:تهاجم فرهنگی،هجمه های تبلیغاتی اغوا کننده و انگیزه های مالی از نمونه دلایل اصلی گرایش و شیوع پدیده مدلینگ در میان برخی جوانان است که برای مقابله و مهار آن باید ساز و کاری فراهم شود تا در قالب آن،امکان معرفی و عرضه مدل های مبتنی بر اعتقادات و ارزش های ایرانی-اسلامی با قوت هر چه بیشتری مُیَسَر شود و البته حمایت های لازم از چنین فعالیت هایی بصورت قاعده مند و اصولی نیز مولفه حائز اهمیت دیگری است که با لحاظ شدن آن می توان مدلینگ ایرانی و اسلامی را با وقار و شکوهِ افزون تر نه تنها در سطح کشور بلکه در عرصه فرامرزی و فرامنطقه ای،به نحوی شایسته معرفی و عرضه کرد.

مدلینگ , پشت پرده جذب دختر پسرهای مانکن ایرانی



:: موضوعات مرتبط: , لباس پسرانه , ,
:: برچسب‌ها: مدلینگ , پشت پرده جذب دختر پسرهای مانکن ایرانی ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 11 آبان 1395
.



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , پوشاک , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , مدل مانتو , آرایش و زیبایی , کیف و کفش , طلا و جواهرات , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 946
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 28 مهر 1395
.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی